شهرهای مقرون به صرفه و ارزان اسپانیا کدام اند؟

آیا مقرون به صرفه بودن زندگی در یک شهر اروپایی برای شما مهم است؟ آیا قصد زندگی در شهر های ارزان در اسپانیا را داری؟ وقتی قصد اقامت و البته سکونت در کشوری به جز سرزمین مادری خود را دارید، یکی از نگرانی های شما، هزینه های زندگی خواهد بود. هزینه های همچون خرید ملک، اجاره ملک یا هتل و … با شما هستند و بنابر شرایط اقتصادی خود، یک اقامتگاه مناسب را برای خود انتخاب خواهید کرد. اما مواردی همچون خورد و خوراک، تفریح و … هستند که جدای از هزینه اقامتگاه، به هزینه های شما اضافه می گردند. خب زندگی در یک کشور دیگر نگرانی های اقتصادی خودش را دارد و بهتر است دخل و خرجتان با یکدیگر تناسب داشته باشند! در این مقاله قصد داریم تا به پرسش “شهر های مقرون به صرفه اسپانیا کدام اند؟” به اختصار پاسخ دهیم.

قطعاً شهر زیبای والنسیا!

فاطمه حیدری

متوسط هزینه زندگی یک نفر در این شهر، ۵۹۱ یورو در هر ماه می باشد. در والنسیا هزینه هر بلیط یک طرفه ۱.۵ یورو می باشد که به طور میانگین، در هر ماه به حداقل ۴۲ یورو احتیاج خواهید داشت به همین خاطر جزو شهرهای ارزان اسپانیا می‌باشد. تاکسی ها نیز به ازای هر کیلومتر در والنسیا، حدوداً ۱ یورو دریافت می کنند که به ازای هر لیتر بنزین هم تقریباً ۱ تا ۱.۵ یورو پرداخت می کنند. اجاره بهای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر والنسیا تقریباً ۷۵۰ یورو می باشد و خارج از مرکز شهر، می توانید با ۵۱۰ یورو یک آپارتمان یک خوابه اجاره کنید. برای آپارتمان سه خوابه هم تقریباً ۳۰۰ یورو به این مبالغ اضافه کنید! تقریباً ماهیانه ۱۲۰ یورو هزینه آب، برق و سیستم گرمایشی و سرمایشی را پرداخت خواهید کرد و تقریباً ۴۰ یورو هزینه اینترنت نیز به این مبلغ اضافه می گردد.

برچسب ها
# مهاجرت
دسته بندی ها
مهاجرت آسان

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.